Hoe moet de omvang van je pols meten voor het dragen van een armband?

Moet je dan het breedste deel van je pols meten?

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik wil een armband bestellen, die ik dus niet van te voren kan passen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

De allerbeste manier is,om de armband gewoon te passen,dan weet je of ie goed is!Voor dames is het meestral 19 cm en voor heren 21cm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak een flexibele centimeter, laat iemand die om je pols leggen en de omtrek aflezen. Heb je geen centimeter, ga dan even langs C&A, daar hebben ze vast wel een.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gaat het om een armband met een opening of een vaste ring ? als je hem niet kan openmaken moet je rekening houden met je hand niet met je pols want hij moet eerst door je hand heen :) neem anders een horloge mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak of leen een armband en probeer of die je lekker zit.
Doe hem af en meet hem op.

Voila!