Wanneer kan je het beste kerstkaarten versturen?

Wanneer kan je het best kerstkaarten of verjaardagskaarten enz. versturen in december? Bijvoorbeeld na sinterklaas (6 december) of 5 dagen van te voren (20 december)?

8 jaar geleden
in: Overig
Ritsuka
8 jaar geleden
Nu is beetje vroeg ;)
Ergens week na Sinterklaas of zo.

Het beste antwoord

In december, bij voorkeur na Sinterklaas en als je zeker wilt zijn dat ze op tijd zijn een week voor de Kerst.

Mij is het vaak gebeurd dat ik het te druk had en dan stuurde ik maar "Gelukkig Nieuwjaar" kaarten. Deze postte ik zelfs na de Kerst en "no problems" dan was je toch mooi op tijd.

Op zich is het natuurlijk al leuk dat je nog Kerstkaarten verstuurt, zeker de oudere generatie [oma's en opa's] waardeert dat heel erg.