Hoe kan je een advertentie voor een laptop aantrekkelijk maken?

Ik heb voor mijn laptop een advertentie geschreven, maar hij is niet erg aantrekkelijk. Hoe kan ik hem aantrekkelijk maken.

Het is nu een soort van opsomming van de specificaties en de extra spullen die je erbij krijgt.

I.V.M de strenge moderatie mag ik de advertentie hier niet plaatsen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Begin met groot het merk en type en jaar van aankoop. en zet er notebook in ipv laptop...
Daaronder de specificaties, als je er windows op hebt welke versie + geheugencapaciteit.

Eindig met de vraagprijs. en je telefoon en/of e-mail adres.

Vergeet niet je harde schijf leeg te maken, anders geef je jouw gegevens aan de koper door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
groot rood merk en zeggen dat die goed is.
daarna alle voordelen zeggen.
nooit de nadelen.
en niet te duur maar ook niet te goedkoop 10 euro minder als hij 100 kost 10 procent is aantrekkelijk en snel verkocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laptops op marktplaats zijn aardig aan de prijs, nieuwe worden daarintegen steeds goedkoper. voor onder de 400 euro heb je al een goeie. misschien dat de doorstroom zoiezo niet erg snel is 2de hands daarom. maar de specs en duidelijke foto's zijn een pre. zeker ook de mogenlijkheid geven tot direct mail en telefoon contact helpen. zelf haak ik bijna altijd af als er geen telefoonnummer bij staat. ook kan je windows er opnieuw opzetten zodat ie iets "nieuwer" aandoet voor de koper.