Is het een realistisch idee om na mijn master in Ierland te gaan werken/wonen?

Het is mijn droom om in Ierland te gaan wonen en werken, ik voel me daar helemaal thuis. Heeft iemand ervaring met daar werk zoeken? En of de markt daar een beetje in trek is (als het kan in het veld van het sociale gezondheidswetenschappen (onderzoek))? Zelf weet ik niet echt waar te beginnen of uberhaupt voor banen te zoeken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Om in Ierland te gaan wonen en werken in de tak Gezondheidswetenschappen is zeer realistisch. Je kunt gaan werken (bij voldoende opleiding) in verschillende gebieden van de gezondheid en in de gezondheidsindustrie, zoals onderzoeken doen en/of begeleiden, zolang het niet gaat om de directe behandeling van patiënten.
De mogelijkheden in de tak gezondheidswetenschap zijn meestal een sociaal, politiek of economisch onderdeel van de gezondheidszorg.
Voor wonen en werken in een ander land in de Europese Unie zie de Bron

Wonen en werken in Ierland. Wees zuinig op je droom, laat hem je door niemand afpakken, maak je droom waar. Je droom én Ierland zijn het waard.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel voor de info! Geeft veel hoop :!!