ik neem aan dat je de stokken van vuurpijlen bedoeld?

een deel daarvan "ontploft" bij het afgaan van het vuurwerk, het andere (grootste) deel komt gewoon weer ergens op de grond terecht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die vallen op de grond (als je het vuurwerk aansteekt). Daarna wordt het opgeruimd of het blijft liggen om vervolgens te gaan rotten.
Als je het niet aansteekt blijven de stokken aan het vuurwerk zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die komen weer naar beneden zodra het vuurwerk af is gegaan he..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die vallen weer op de grond. Als je pech hebt, op je hoofd of op de auto van de buren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je dat wel eens meegemaakt? Ik nooit namelijk!
Die komen met een enorme snelheid naar beneden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die vallen gewoon ergens op de grond, aangezien er veel ruimte is waar geen mensen staan en het dus ook niet zien, merk je het niet.
Maar afgelopen oud&nieuw viel er eentje voor mn neus op de grond, best leuk om te zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die vallen naar beneden en blijven dan soms weken liggen totdat er iemand zo gek is om ze op te rapen omdat ze zo handig zijn om plantjes mee te steunen....