Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Rood Kleurstof van doosje op wit bureau hoe verwijder ik dit goed?

Ik had een doosje (rood doosje) daar kwam wat water op en nu zit er allemaal rood kleurstof van dat karton op mijn witte bureau met water doekje gaat dit er niet goed af met wat wel?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien met een beetje verdund bleekwater?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met de Balbo wonderspons (of 1 van de namaak wondersponzen) haal je het rood snel en makkelijk weg zonder verdere schoonmaakproducten, om krassen te voorkomen, niet te hard boenen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Wat kan helpen is wat Cillit Bang op spuiten en daarna lichtjes opwrijven met een schuursponsje.
(Lees meer...)
fremar
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Dus eerst behandelen met agressief chemisch spul, en vervolgens het aangetaste hout met een schuurspons nog verder beschadigen?
fremar
8 jaar geleden
Het is de keuze,alles rood laten of het toch nog proberen wegkrijgen...bij mij heeft dit middel toch al geholpen(je mag het natuurlijk niet te veel herhalen)
Een beetje tandpasta op de rode plek smeren en dan met een droge doek licht poetsen/polijsten

Let op dit lukt alleen op een gelakte tafel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding