Hoekan ik een advocaat in roemenie er op wijzen dat hij me beter informeerd over de gang van zaken zonder hem daarbij te beledigen?

ik heb 6 jr rechtzaken gevoerd in roemenie tegen een stel oplichters en heb alles gewonnen het is een goede advocaat maar heel eigengereid zijn de advocaten in roemenie alleen zo of is dit algemeen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Eigengereidheid is voor een advocaat geen slechte eigenschap denk ik. Je vast bijten in iets zonder daarbij teveel te luisteren naar anderen. Ik zou hem bedanken voor zijn bewezen diensten, want hij heeft het goed gedaan, toch? En erbij vermelden dat je het alleen jammer vond dat je, naar jouw idee, te weinig geïnformeerd werd. Maar misschien heeft hij hier wel een hele andere mening over.

Waarom wil je nu pas, na 6 jaar, beter geïnformeerd worden? Lijkt me een beetje laat. De advocaat af en toe een fooitje toestoppen had je misschien een hoop gescheeld in het ontvangen van meer informatie. Zo werkt dat nu eenmaal in oost Europa.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100