Hoe zeg je netjes tegen je leraar dat je niet verder wil met je project partner?

Hoe formulier ik dat netjes? Hij komt zijn afspraken niet na waardoor ik nu het al in de herkansingen moet inhalen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Gewoon precies zo als het is! Dat je niet kunt samenwerken met deze persoon omdat hij zijn afspraken niet nakomt en dat jij zo anders zakt. Dan zal die leraar daar ongetwijfeld begrip voor hebben.

Nu kan het ook zo zijn dat hij zegt dat je het zelf moet oplossen want in het dagelijks leven kom je ook dergelijke mensen tegen. Dan wordt het lastig maar dan heb je hem wel nodig als bemiddelaar omdat je die in het dagelijks leven ook hebt.

Succes!