Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

BOT. (Best of Ten)Is dit een goed initiatief?

Dit is een bot-question. Daarmee bedoel ik dat alleen de eerste 10 antwoorden meedoen en meteen daarna de vraag sluit en vervolgens onmiddellijk een beste antwoord honoreer om het allemaal een beetje sneller te maken...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
573

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is alleen goed om veel en snel punten te krijgen. Maar dat kun je ook doen om met een ander samen onder een hoedje te spelen. We kopen daar nix voor...

Het gaat om het concept van deze site en dat wordt met jou voorstel geen goed gedaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dan krijg je alleen korte antwoorden waar misschien niet goed is over nagedacht. Bij sommige vragen lijkt me dat geen goed idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, denk niet dat dit een goede optie is, omdat dit erg vervelende effecten kan hebben:
Vraag: Wie was de sterkste man van Nederland in 1998?
Antwoord 1: ik
2: ik
..
..
..10: jij

Beste antwoord??
Goeievraag.nl gaat niet om 'sneller', maar om gedegen antwoorden, of wil je graag eerder weten of jij het beste antwoord hebt gegeven? Het kan zijn dat jij dan net antwoord 11 was...jammer hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is alleen een goed initatief voor de puntenjagers hier op goeievraag.nl. Het leidt in ieder geval niet tot antwoorden op (echt goeie) vragen, waar mensen in de toekomst ook iets aan kunnen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wacht nog even met het geven van mijn antwoord.
Ik bepaal zelf of en wanneer ik een antwoord geef.
Mijn antwoord is namelijk een gunst, geen recht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een slecht idee.
Het zal er toe leiden dat een paar mensen die de tijd hebben de hele dag naar goeievraag.nl te kijken de kolommen zullen vullen.
Ik zou geen enkele vraag meer stellen als ik weet dat de respons erop beperkt is tot de eerste 10.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat deze site is opgericht om antwoorden te geven en te krijgen op vragen waarop je op andere plaatsen (wiki's etc.) geen antwoord kan vinden.
Wat jij wilt is een ander soort (spel) site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, want er kunnen ook 10 slechte antwoorden tussen zitten. Beter BOE (Best of Eleven)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding