Wat moet ik doen? (beschrijving)

Ik heb een vriendin en we gaan altijd met zijn tweeën om, alleen zijn de jongens vaak meer geintreseert in mij dan in haar, maar nu weet ik niet hoe ik hiermee om moet gaan, iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dubbel daten om de jongens je vriendin wat beter te laten leren kennen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een groepje uitgaan en met elkaar plezier hebben. Het is niet leuk voor je vriendin dat alle aandacht naar jou gaat. Blijf een echte vriendin en geef haar ook de volle aandacht. Zodat ze zich niet alleen voelt in jouw gezelschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
scheep de jongens af en richt je aandacht op je vriendin.
ik heb hetzelfde.

de situatie is voor mij herkenbaar. spontaan je vriendin schat noemen en een arm om haar heen slaan kan erg effectief werken weet ik uit ervaring :O)
(wel ff je vriendin inlichten zodat ze niet al te verbaast reageert en het spel meespeelt natuurlijk)

je hoeft je niet schuldig te voelen omdat jij meer aandacht krijgt van jongens (tenzij je hier expres om vraagt uiteraard, maar aan je vraag te zien zal dit waarschijnlijk niet het geval zijn)

nog heel veel plezier gewenst met zijn 2tjes :)