hoe kom ik van m'n onderkin af?

ik begin volgens mij een onderkin te krijgen en ik vind het echt lelijk staan

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Antwoorden (7)

plastische chirurgie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak krijgen mensen een onderkin als er wat kilo's bijkomen,dus ik zou zeggen, afvallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met lipolyse. (zie link)
Voor onderkinnen gebruiken ze een creme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.Draai je hoofd langzaam naar links,maar beweeg de schouders niet. 2.Verhoog geleidelijk, met al uw kracht, de spanning van de halsspieren. Tel tot 5, laat dan los. 3. Geniet van de ontspanning en begin de oefeing opnieuw. Draai ter afwisseling nu uw hoofd naar rechts. Deze oefening ook weer 3 x per week, 5 sec. spannen, 3 sec. ontspannen. Doel van de oefening. Deze oefening strijkt de plooitjes van de hals glad en u ziet er jonger uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verschillende oefeningen om je onderkin te verstevigen
■Doe je mond wijd open en duw je onderkaak naar voren en dan naar boven zodat je ondertanden over je boventanden reiken tot over de bovenlip. Om de oefening intensiever te maken kun je je hoofd naar achter bewegen. Doe deze oefening 10 keer langzaam achter elkaar en de serie van 10 zou je 3 tot 4 keer per dag moeten doen. Elke dag.
■Sla met de rug van je hand tegen je onderkin. Houd dit enkele minuten vol en herhaal dit weer 2 tot 3 keer per dag.
■Ga plat op je rug liggen met je benen gestrekt en je armen naast je lijf. Druk je kin op je borst en houd 2 seconden vast. Laat je hoofd dan weer rustig zakken. Herhaal dit 25 keer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afvallen
Als je een paar kilo afvalt dan verdwijnt je dubbele kin vanzelf, of het wordt in ieder geval minder. Beweeg regelmatig en eet gezond.

Ander kapsel
Neem een kapsel dat de aandacht afleidt van je onderkin: de lengte van je haar moet niet stoppen waar je onderkin begint. Daarom is het opsteken van je haar vaak ook niet zo'n goed idee. Kijk eens of een trendy bob kapsel wat voor je is.

Creme
Alhoewel je er geen wonderen van moet verwachten kan het smeren met een verstevigende creme ook wat verbetering geven. Bijvoorbeeld Veld's Xim Up underskin of New Peptin.

Oefeningen
Door middel van oefeningen kun je de spieren in je hals verstevigen zodat je kaaklijn wat strakker wordt.

Oefening 1
Leg (staande) je hoofd zo ver mogelijk in je nek, steek je onderkaak iets naar voren en doe dan ca. 25 keer je mond stevig dicht. Je voelt de spieren onder je kin dan vanzelf aanspannen.

Oefening 2
Slinger je hoofd achterlangs van rechts naar links en andersom. Doe dit 15 keer. Doe hetzelfde, maar nu voorlangs. Hierdoor zal je nek soepeler en sterke worden en de rimpels in je nek verminderen.

Oefening 3
Door overdreven 'o' 'a' 'i' te zeggen train je je spieren. Kijk maar eens in de spiegel als je dit doet en zie wat er gebeurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe dit: heb bij Xenos een badsponsje/balletje gekocht, een euro. Die doe ik onder mijn kin (hij is beetje veerkrachtig) en druk mijn kin omlaag. ongeveer 100x per dag, dat redt je makkelijk op deze manier. Doe het paar dagen, heb indruk dat dit werkt. Kan ook met zo'n klein badeentje.