Glas + discotheek = gewonden?

Ik vraag me af waarom er zo weinig mensen last hebben van glas in hun voeten in een discotheek. Vaak is het namelijk zo dat je de kapotte glazen helemaal hoort knarsen onder je schoenen, ik vraag me dus af waarom ik nooit verhalen hoor over mensen met sneeën in hun voeten door al die duizenden scherven die op de dansvloer liggen. Bovendien zijn er veel meiden die hele dunne schoentjes dragen tijdens het uitgaan, en je zou zeggen dat die binnen no-time kapot zijn en geen bescherming meer leveren aan je voeten. Zijn die glazen van een speciaal soort glas gemaakt ofzo? Het voelt in ieder geval wel altijd als normaal glad...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Zeker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die scherven worden misschien wel snel en effectief platgedanst...

Antwoorden (2)

Ze zijn er wel hoor, de kroegen/discotheken willen er alleen niet veel roerbaarheid aan geven, anders blijven de klanten weg.
Altijd goed uitkijken met lopen en zelf je glas niet weggooien, dan werk je iig niet mee aan het probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee inderdaad, maar als ikzelf uitga met vrienden enzo hebben zij er ook nooit last van terwijl het eigenlijk best wel link is om de hele nacht met een bezopen kop op een vloer van scherven te feesten...
Ik heb het zelf een keer gehad. Werd ruzie gemaakt en ik viel op de grond. Vervolgens had ik kleine sneetjes. Zulke dingen worden vaak niet verteld. Naar mijn mening gebeurt het veel vaker dan we denken.