Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik vind een meisje heel erg leuk maar zij wilt alleen helegoede vrienden zijn hoe pak ik dit aan?

Ik heb 2 weken geleden een heel leuk meisje ontmoet het klikten meteen tussen ons. maar zij liep al heel alng met een andere jongen te flirten. en die hebben pas wat gekregen.

Maar ik vind haar echt heel leuk ik ben nog nooit zo verliefd geweest. en hierdoor denk ik dat ik het een beetje vergooit heb door te hard van stapel te gaan. ze weet dat ik haar heel leuk vind. en zij zegt dat ze mij een hele leuke jongen vind alleen als vriend en denkt dat het niet meer zou gaan worden.

is er nog een manier hoe ze me wel echt leuk gaat vinden?

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

dit kan je vast helpen

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/man-en-vrouw/41784-hoe-zorg-je-dat-iemand-verliefd-op-je-wordt.html

en dit

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45332-iemand-verliefd-op-je-laten-worden.html
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als zij nu wat met een andere jongen heeft, zit er niets anders op dan even uithuilen en afwachten tot je een nieuwe kans krijgt (bij een ander meisje of misschien toch weer bij deze, als het uit is met haar vriend).
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Gewoon met haar omgaan en verder moet je maar zien. Niet al te happig doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als zij al zegt dat t niks wordt tussen jullie,moet je dat serieus nemen en respecteren.als ik jou was zou ik verder gaan met je leven,t gevoel zakt wel weer als je niet meer met haar bezig bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
versier toch een ander meisje

geen hand vol maar een land vol

er zijn meer leuke meiden dan kerken

en ze zijn allemaal even leuk op jou leeftijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijf gewoon jezelf en wacht af. Als jullie werkelijk voor elkaar bestemd zijn komt alles goed. Zoals ik lees is het nu verstandig om het lot zijn werk te laten doen en zelf niet te hard van stapel te lopen om het lot naar jouw hand proberen te zetten. Heb geduld.

Mochten de gevoelens van dit meisje voor jouw wederzijds zijn komt alles goed. Zo niet, dan is ze niet jouw zielsverwante en dan moet deze nog op je pad komen.

Heb geduld en succes in de liefde en vind uiteindelijk je geluk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding