wie is de beroemdste wetenschapper in duitsland?

En waarom is hij of zij beroemd geworden?

Alvast bedankt :-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk Einsten

Toegevoegd na 1 minuut:
relativiteitstheorie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Einstein.
Omdat hij de basis heeft gelegd van heel veel theorieën en die heeft bewezen.
En hij had nog niet bevestigde theorieën van anderen bevestigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In duitsland? Einstein, weet wel dat einstein in 1906 zwitsers werd en daarvoor al niet meer duits was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Einstein is waarschijnlijk de beroemdste, maar er zijn best veel beroemde Duitse wetenschappers.
http://www.cos-mig.de/genies.html
(sommige uitvindingen zijn als altijd discutabel, wie er eerst was...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dat Max Planck is.
(Natuurkundige)