Ik zoek een leuk kadootje voor een man? Wie heeft een idee ik kan even nergens opkomen elk idee is van harte welkom.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het is voor zijn verjaardag en voor vaderdag maar ik weet even niets te verzinnen zijn hobby's zijn sporten (fitness) vissen zijn kleinkinderen en is een beetje ijdel. Hij wordt 52 jaar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de aanleiding van het kado, zijn hobby's en werk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoeveel heb je te besteden?

Het beste antwoord

Misschien staat hier iets bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Een vrouw, als die er nog niet is.
Mijn schoonzoon kreeg afgelopen week 2 krielhennen en een haan op zijn verjaardag.

Toegevoegd na 34 minuten:
Een roeibootje, leuk voor de kleinkinderen, het is een sport en je kunt er in gaan zitten om te vissen.
Een abonnement op een hengelsport vereniging of tijdschrift over vissen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft ie gelijk een schoonmoeder als 2e kado
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die schoonmoeder had hij al en daar is hij blij mee ha,ha.
Ik vind het altijd leuk om gepersonaliseerde cadeau'tjes te maken. Er zijn genoeg sites te vinden op internet waar je cadeau'tjes kan laten personaliseren; vaak ook speciaal voor je geliefde.

Denk aan chocolaatjes in de letters van zijn naam, handdoeken, glazen, dekbedden en alles wat je nog maar kunt bedenken met jullie foto en een persoonlijke tekst erbij.

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh, ik las "mijn man", maar er staat "een man".
Dat wil dus niet zeggen dat het jouw man is.

Voor een goede vriend kun je natuurlijk ook een leuk gepersonaliseerd cadeau'tje kopen, maar voor bijvoorbeeld een collega of een kennis zou ik dat niet doen.

Dan kun je denken aan bijvoorbeeld een stoer mannenluchtje, als je het algemeen wilt houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Top Gear dvd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou een boek kunnen halen bij de kringloop als je zijn interesses wat weet,daar zijn vaak mooie boeken te krijgen voor spotprijsjes.

een oude CD uit de hoek van de cdwinkel is wel leuk,ik haalde laatst een johhny cash dubbel cd voor 10 euro uit die kast.

Iets lolligs doet het altijd wel goed.Een lach is een mooier cadeau naar mijn mening dan een functioneel iets.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik las net dat hij van vissen houd en wat ijdel is.Haal bijvoorbeeld een madenbakje(zo'n groene)en dan 2 of 3 en daar doe je wat van die testgeurtjes in ,die kun je na wat vragen bij de winkel vaak wel voor een habbekrats meenemen.Dat is grappig en dan heeft hij ook wat geurtjes om op te doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eetje ijdel?

http://benelux.hermes.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=10201&catalogId=10051&langId=-13&categoryId=130559&leftCategoryId=11278&firstLeftCategoryId=11278&topCategoryId=11235&parentCategoryId=11291&nbItem=0

bijenkorf vekoopt het
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben man van bijna 41 en wat altijd leuk te geven is;

Lekkere producten voor zijn gezicht. Scrub, creme voor na het scheren, anti age creme, (gewoon een leuk setje verzorgingsproducten voor een man).

Een lekkere fles whiskey (malt)

Klein radiootje voor buiten wanneer hij gaat vissen

Horloge waar hij zijn harstslag mee kan meten voor tijdens het sporten

Lekker setje douchegel voor in onder de douche na het sporten.

Een mooi boek over wijnen (als hij van wijn houdt).

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij bent een levensgenieter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahha dank je wel. Hij is een man naar mijn hart, ik ben ook ijdel, ik fitness ook en ben ook gek op vissen. Heb dat overigens vanwege tijdgebrek alweer een paar jaar niet meer gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat houd je tegen, het is straks pasen dus doen wat leuk is en tijd maken.
Ontwerp je eigen bierfles http://www.jouwheineken.nl/AgeCheck.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en sauna bon 40 euro all in voor 2 personen... maar op die site staan nog meer leuke ideen.. voor verschillende intresses

Toegevoegd na 38 seconden:
ook goed koper
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het je eigen man is zou ik lekker een verwenweekend geven voor jullie 2 of dagje weg samen.. als het een vriend is kan je iets geven van een hobby die die heeft of iets wat die graag verzamelt.. vaak krijgen mannen geurtjes en toestanden voor hun gezicht maar dat is zo standaard dat kan die zelf ook wel kopen plus dat dat altijd snel op is en je er niks meer aan heb.. er zijn genoeg sites waar je leuke dingen kan vinden voor mannen of typ een woord in wat hij leuk vind om te doen of te hebben dan krijg je allemaal opties om uit te kiezen succes ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie zomerkleding natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij van z'n kleinkinderen houdt: een verjaardagskalender met op elke maand een foto van het grut, een digitale fotolijst waar hij de hele dag foto's van 't grut op kan laten verschijnen, een foto op linnen van 't grut voor aan de muur.
Als het je man is: span samen met de ouders van 't grut om de leukste foto's bij elkaar te zoeken of maak zelf leuke foto's van 't hele stel en maak er wat moois van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een slipcursus! Of als hij geen hoogtevrees heeft, hem in een luchtballon laten gaan.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* een toilet of
* een muskietennet of
* een voedselpakket

http://www.oxfamnovibpaktuit.nl/pages/detail/s1/21010000000022-2-21010000000083.aspx