Het logo is van Defqon.

Defqon.1 is een dancefestival dat sinds 2011 plaats vindt op het evenemententerrein in Biddinghuizen naast Walibi Holland. In de jaren 2003 tot en met 2010 vond het festival plaats op Almere Strand. Het wordt georganiseerd door Q-dance.

De kaarten zijn ieder jaar heel snel uitverkocht. Er is op dit festival een verscheidenheid aan muziekstijlen, alle in de categorie 'hardere dance'. Onder andere hardstyle, hardcore, jump, hardtrance, en techno beats klinken van 11.00 tot 23.00 uur door de boxen. Het festival wordt afgesloten met vuurwerk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Dan moet je wel zorgvuldig zijn: het is het logo van Defqon1 (mét de "1" dus !)
https://www.google.nl/search?q=Defqon&client=ms-android-htc-rev&hl=nl-NL&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=FTgZVNKCB8bqOP-XgIgO&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=381&bih=596&dpr=1.5#hl=nl-NL&tbm=isch&q=Defqon+logo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super uitgebreid bedankt