Wat moet je doen als je zwakker bent dan je tegenstander?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwakker waarin is eigenlijk de vraag...gezien de antwoorden die er nu al staan is er geen inzicht of je bedoeld bij sport en spel, bij ruzie, of als je slachtoffer zou worden van criminele acties.
Kan ook nog "zwakker" zijn in kennis.

Het beste antwoord

Weten wat zijn zwakke punten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Hopen dat je slimmer bent dan je tegenstander en daar je voordeel mee doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Meer gaan sporten als je ervan wakker ligt.
- Sportief de strijd aangaan als je het over een
bokswedstrijd hebt.
- Vriendelijk glimlachen als je een sterker persoon tegen
komt op straat. En bij wie dan ook.
- De politie bellen als een sterkere tegenstander jou aanvalt.
Net zoals je doet bij een zwakker of gelijke aanvaller.

Kortom; waar gaat het precies over?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt 3 opties
- Valsspelen
- Slimmer zijn
- Verliezen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn drie dingen die je kunt doen als je zwakker bent dan je tegenstander:
* Je kunt vuchten oftwewl de situatie ontwijken,
* Je kunt vechten om de situatie onder controle te houden
* Je kunt"bevriezen" waarbij je je zelfcontrole niet meer in de hand hebt en als zodanig vast genageld aan de grond staan.
Persoonlijk zou ik de situatie ontvluchten en de confrontatie niet opzoeken. Klinkt misschien laf maar voorkomt een hoop ellende achteraf. Jij was toch de verstandigste?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leren leven met het besef dat je niet de sterkste bent; de meeste tegenstanders eisen niet je hoofd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hard wegrennen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proberen je tegenstander in te palmen zodat hij je handlanger wordt.
Dus: overtuigen van jouw standpunt, lief lachen, op z'n gemoed werken, onderhandelen, paaien... Verzin het maar, anything goes zo lang je jezelf maar niet verloochent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je matties erbij halen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bluffen!Gebruik je geest om jezelf te overtreffen en maak jezelf lang.Rechtop staan en denken"ik kan het".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie niet sterk is moet slim zijn. Wat je kan doen is: wegrennen, je verstoppen, spuitbus gebruiken, pootje lichten, judotechnieken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt dus 6 opties:
1. slimmer zijn
2. vals spelem
3. je grote broer erbij halen
4. je vijand eer bewijzen
5. hard weglopen
6. verliezen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles geven! Tegen jezelf zeggen dat je *-*/-* niet mag verliezen van zo'n loser! Als je in jezelf bepaalde agressie opwekt, kun je veel meer dan jezelf denkt! Wel agressie op de goede manier natuurlijk, dus niet gelijk je tegenstander in elkaar slaan :-)
Maar echt, geef alles wat je in je hebt en als je denkt dat je op dat punt zit, kun je vaak nog wat extra's geven, als je het maar echt wilt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt een beetje aan de situatie, maar als het bijvoorbeeld in sport of een spel is is het helemaal niet erg om toe te geven dat je zwakker bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon, verstandig zijn en accepteren dat je zwakker bent, maar niet minder.
Hangt er ook van af op wat voor manier je zwakker bedoeld.
Zwakker in het spel, met kracht tijdens een ruzie, zwakker in kennis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan helemaal, maar eigenlijk altijd:

moet je nadenken over waarom hij je tegenstander is en wat je wilt bereiken met een confrontatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of een slimmere aanvalstechniek kiezen. De geschiedenis en mythologie heeft hiervan vele varianten. Twee daarvan: David en Goliath en Het paard van Troje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wees dan slimmer
edoch:
waarin ben je zwakker dan?
fysiek? intelectueel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan zorgen dat jij sterker word of je er bij neer leggen dat je zwakker bent en een andere tegenstander zoeken!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
super slim en gemeen vechten,onverwachts uithalen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-Heel erg vreemd doen,zeggen dat je een boodschap hebt van liefde,schreeuwen dat je de here god gaat verwelkomen in het midden.

-Zingen

-een regendans doen

-Heel hard roepen,ik ben een konijn met een puntmuts!

Alles om ervoor te zorgen dat je tegenstander met stomheid is geslagen en dan naar zjn reactie kijken als hij lacht heb je de keuze om door te gaan en te verbroederen,of op een onbewaakt moment keihard op zijn gezicht stompen.Maar als je tegenstander sterker is dan jouw zou ik voor het eerste gaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blijven oefenen