Wat geef je je moeder voor haar 50ste?

Mijn moeder is bijna 50 ik wil haar graag iets speciaalst geven mer ik weet niet wat:(

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
26.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je besteden en hoeveel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb wel wat over denk zo'n 2000?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eigenlijk geld speelt geen rol als het maar iets leuks is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou dan kan je bij mij afkijekn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2000?? doe mij zo'n kind?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)

Het beste antwoord

Als het maar met heeeeeeeel veel liefde is gegeven is bijna alles goed.
Ik gaf mijn moeder een dag uit naar keuze.
Mijn moeder koos een dagje samen uit en lekker uit eten.
En we hadden beiden een geweldige dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Een mooie gezinsfoto
Een weekendje weg met het hele gezin
Het boek 'mam, vertel eens'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezins foto doe ik er zeker bij bedankt
een ballonvaart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij hebben als kinderen onze moeder met zijn allen een heel goed horloge gegeven.
het was best duur maar met zijn alles was het goed te doen.
ze is nu 60 en heeft hem nog steeds om. ze was er erg blij mee
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 wij met zn allen n kettingkje
reisje langs de Rijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ terug, de lorelei is prachtig.
als ze nog niet online is, een laptop en het geduld haar te leren hoe dat ding werkt. heb mijn moeder een laptop een kado gedaan voor haar verjaardag en uitgelegd hoe mail te versturen en te internetten ed. ik had ook de een boek van haar lijstje kunnen kopen. maar ik ben blij dat ik iets gegeven heb waarmee ze nu erg blij blij is en iets nieuws heeft geleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn er nog veel mensen van 50 niet online? Ik vraag het me af...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet heel veel, maar ze zijn er.
Een potje snoep met snoep uit grootmoeders tijd;-)
En een hele dikke knuffel natuurlijk nooit vergeten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit vet stoere bord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooie foto van jullie gezinnetje, in een mooie en grote lijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
50 liefdevolle wensen in een doosje, is meer waard dan welk duur cadeau dan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het all-in Hotel Preston Palace.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een verwendag
Leuk ontbijdje mooie bos bloemen .
Doe wat je moeder graag doe of wil
Ook met wijnig kan je moeder verwenen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Een arrangement bij een massagepraktijk of schoonheidsspecialist bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter gaf me op mijn 50e verjaardag een mooie pen met inscriptie. Daar was ik heel blij mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben met de kinderen onderling,iets blijvends gegeven. Een gouden kettingkje met n hartje eraan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je nog een babyschoentje van jezelf, dat zou je kunnen laten verzilveren. Mama's vinden dat altijd erg leuk, zo haal je meteen goede herinneringen op. Hele fijne dag alvast en geniet van elkaar en de aandacht...Tenslotte is dat voor een moeder, het allermooiste cadeau..