Op wat voor manier kun je het beste je film kaartje verkopen op marktplaats?

Laat je ze thuis komen ?
Of spreek je op een centraal punt af ?
Of stuur je het film kaartje op ?
Of hoe doen jullie dat bij een film kaartje, concert kaartje, trein kaartje enz.

Ik ben bang als je via de post opstuurt dat ze dan zeggen we hebben het niet ontvangen en dat ze niet betalen.

Waar kun je het beste afspreken met de koper ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Laat ze thuis komen.

Dat lijkt me de veiligste oplossing.
Op een centraal punt weet je ook nooit wie je tegen het lijf loopt of wat er kan gebeuren.
Het kaartje opsturen vraagt inderdaad een hoop vertrouwen in de ander wat niet altijd terecht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik laat ze altijd bij mij thuis op halen.
versturen van kaartjes is zoals je zeft zegt een risico je kunt ook een bepaald punt afspreken maar niet op een parkeerplaats maar in een cafe
het gebreurd ook wel eens dat mensen zijn overvallen op een parkeerplaats bij een verkoop van een auto
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder rembours versturen, kost je 1% van de prijs, maar je hebt er geen omkijken meer naar.