Waarom spelen filmpjes in powerpoint niet af?

voor school moet ik een powerpoint maken, daar heb ik een .avi filmpje in gezet maar die wil niet afspelen.

hoe los ik dit op

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
9.7K
Cryofiel
14 jaar geleden
Open je presentatie in PowerPoint, en druk dan op F5. Sommige filmpjes spelen dan wél af, soms nadat je erop hebt geklikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat werkt ook niet
Cryofiel
14 jaar geleden
Dan weet ik helaas ook niet hoe je die filmpje kunt laten afspelen.

Antwoorden (2)

Dit kan te maken hebben met de niet juiste codec
de codec zorgt ervoor dar de video afgesleept wordt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je hem erin geplakt door middel van een link. Dan kan die op een andere computer niet gevonden worden. Je moet het filmpje in zijn geheel erin plakken, of bij het wegschrijven zorgen dat alle lettertypes en externe elementen apart worden meegenomen.