Mijn Movie maker werkt niet lekker meer hoe los ik het op

Ik heb livemovie maker maar sinds kort wilt hij alleen foto's toepassen elke keer als ik video's toevoeg wordt hij traag en slaat hij vast heeft iemand een oplossing hiervoor??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Probeer een ander bestanstype film, miss probeer je de gehele tijd een bestandstype waarmee live moeite heeft. Download anders gewoon sony vegas;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik hetzelfde type bestand als altijd ( zelfde camera) maar het kan je met dat Sony Vegas ook overgangen etc toevoegen en waar kan ik die downloaden ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha Sony Vegas kost rond de €600
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar het is gratis te downloaden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou even vuze downloaden en dan zoeken op sony vegas, dat is 1000x zoveel kwaliteit