Wat is de gemiddelde maat van de opgemeten eieren van vogels.

eieren van vogels wat is de gemiddelde maat van de eieren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

hoi iedereen het antoowrd is 3kilometer !!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Per soort vogel worden er wel eieren opgemeten om aan meetwaarden te komen, maar ik denk dat het gemiddelde op 'vogels' erg breed en niet-specifiek genoeg is om een waarde aan te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me dat het afhangt van de vogel die ze gelegd heeft.
De winterkoning heeft kleinere eieren dan de uil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een kip 64 gram een struisvogel 3 kilo een colibri 2 gram, niet te beantwoorden dus dat is net zoiets als hoe groot is de gemiddelde keutel van een zoogdier.