Ik heb de sims 2 maar er komen 's nachts geen geesten bij mij, ookal zijn er 20 graven :( waarom niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Bedoel je echt dat je 20 dode mensen in je tuin hebt liggen? Want dan zouden er in principe wel geesten moeten komen, hoewel die niet élke nacht komen.

Ik denk dat je óf niet genoeg nachten gekeken hebt, óf je hebt gewoon grafstenen maar geen graven.