Vroeger, heel vroeger toen ik daar werkte heb ik diezelfde vraag gesteld aan de manager aldaar. Zijn antwoord:

"Dat is het beleid om in ieder geval niet als normale snackbar te worden aangezien."

Vandaar dat ze ook geen frikandellen enzo verkopen.

Overigens hebben ze toch maar besloten om kroketten te verkopen, maar dan alleen als broodje onder de naam McKroket.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat heeft te maken met rechten op de kaassoufflé. McDonalds zal deze niet hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het geen snackbar is. Bij de snackbar kun je ook geen Mac Flurry krijgen. Onderscheid moet er zijn en blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben een internationaal concept, wat ze overal zoveel mogelijk hetzelfde willen houden. De basis is wat Amerikanen graag in een fastfood restaurant willen zien. Die houden vast niet zo van kaassoufle. In dat soort gevallen moet er behoorlijk wat druk zijn vanuit een land om toch een produkt in de winkel te krijgen (zoals idd de mc kroket, of in belgie de niet-groene mayo).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag en aanbod speelt ook een rol.
Zij hebben een andere doelgroep.
Er zijn ook producten die maar tijdelijk in het assortiment zitten en dan weer verdwijnen omdat er te weinig vraag naar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk gaan ze geen helemaal nieuwe dingen doen maar een klein beetje (zoals de hamburgers andere smaken geven of een Mac flurry met kitkat maken of zo)

maar niet opeens iets heel anders (zoals nu opeens spaghetti)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind `t sowieso raar dat ze niks veggie`s hebben. Ze hadden een tijdje de groenteburger, die best lekker was, en die hebben ze er ook al uitgegooid. Het enige wat ik nog bij de Mac zou kunnen halen is een salade.........
Trouwens, mooi paard! Is ie van jou? Ook een tinker toevallig???