Hoe zou aarde eruit zijn als jij voor 'God' mag spelen?

Wat zou jij als eerste veranderen, wat zou je laten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (19)

Oorlogen zijn er spontaan niet meer omdat alle mensen die ervan houden te moorden zelf het loodje leggen. Erg spontaan ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
allereerst het valse gevoel van welvaart, we hebben het zo goed en het ontbreekt ons aan niets, behalve dan dat we onze hele planeet naar de klote helpen.
Laat mijn voor God spelen en ik zet alles en iedereen terug naar de prehistorie!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen egoïsme meer, dat lijkt me wel iets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hetzelfde als nu. Ik zou wat nuttigs gaan doen.
Ergens anders.
15 jaar geleden
Bier voor iedereen. De borrelnootjes en sex moeten ze zelf maar regelen (vrije wil enzo).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou de evolutie stopzetten want die zorgt voor egoïsme. Ik weet er alleen geen goede vervanger voor zo 1-2-3. Ik denk dat God dat ook niet wist dus had ie maar de evolutie bedacht :).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou de aarde plat maken, en de zon om de aarde laten draaien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als eerste alle muggen eruit :-)

Serieus .. Er voor zorgen dat er meer respect komt, minder criminaliteit en minder hangjongeren.

En zorgen voor meer werkgelegenheid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik god was zou ik in therapie gaan.
Daarnaast zou ik wat duidelijker aanwezig zijn en wat meer respect willen voor mijn werk.
Verdere stappen lijken me niet nodig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als eerste zou ik voor de fun alle bijbels, tenachs en korans vernietigen en tegen alle gelovigen van alle religies zeggen dat ze zich moeten bekeren tot het enige ware geloof in mij.

Vervolgens zou ik zeggen dat gelovigen niet zo veel tijd moesten verdoen met het bij elkaar kruipen om mij te aanbidden vanuit allerlei geschriften, maar dat ze naastenliefde in praktijk moeten brengen, te beginnen bij alle kinderen in de wereld die zonder ouders op straat leven, in oorlogen worden ingezet, misbruikt worden, etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik het voor het zeggen zou hebben, zou ik willen dat alle kinderen voortaan gelukkig zijn. Daaruit volgt automatisch dat er geen oorlogen, geen ziekte en geen honger meer zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou zorgen voor meer oorlogen(tegen overbevolking), dat er natuurrampen op grote industries gebeuren kunnen we het weer opbouwen zodat er weer genoeg werk is. En mezelf een zwembad in de tuin natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vredig, en alles in evenwicht ! Ook zou ik aan mensen willen zeggen dat zij voor MIJ (GOD) niet elkaar hoeven te overtuigen over MIJ.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1. Mensen gaan alleen nog dood als ze een mooie leeftijd bereikt hebben > 70 of als ze zelf aangegeven dit eerder te willen.
2. Geen ziektes en pijn meer. Behalve zinvolle pijn. (Hand verbranden aan de kachel, hand weghalen)
3. Geen onnodig verdriet en ellende meer.
4. Mensen gelijke kansen en eten genoeg.
5. Koude Kernfusie in water laten werken. Iedereen heeft dan energie genoeg
6. Leiders en mensen in het algemeen krijgen de wijsheid en inzichten van Gandhi en Mandela.
7. Einde van egoisme, depotisme, en veel ismes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zou het lekker rustig zijn op aarde omdat ik het bij niet meer dan pak 'm beet honderdduizend eeuwiglevende, onvruchtbare mensen had gelaten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou het zo laten. Ik wil de vrije wil van mijn prachtige schepsels niet schaden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou de hele wereld op mijn idool laten lijken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De eerste dag zou ik kanker, altzheimer, parkinson uitroeien. de tweede dag alle armoede. de derde dag alle onrecht. de vierde dag alle slechteriken doen verdwijnen; de vijfde dag bankiers en politici in het heelal sturen en de zesde dag even nadenken wat ik de zevende dag als ultieme daad kan stellen om de wereld iets beter te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1. Ik zou als eerste Amerika eruit gooien. De mensen die daar wonen zijn überfake!

2. Daarna zou ik zal alle religies (ver)bannen.

3. Daarna zou ik de wind wat meer laten waaien, zodat er frisse lucht door de hoofden van de mensen gaat en ze misschien meer gaan nadenken.

Wat ik zou laten?

Afrika. Zelfs ik als God kan daar niets meer aan veranderen, die zijn gewoon verloren...