Zijn er nog meer van dit soort onderzoeken waar je aan deel kunt nemen ?

Zie link:

http://www.margriet.nl/home/test-uurtje-mee-en-win-goodybag.html

ik vind dit soort onderzoeken altijd wel leuke dingen om te doen.

Dit soort onderzoeken waar kan ik die vinden ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals uit bovenstaande antwoorden al blijkt, kun je op heel veel sites meedoen aan allerlei onderzoeken. Addertje onder het gras is dat dit soort onderzoeken uitgevoerd of gesponsord worden door de fabrikanten van allerlei producten. Ergens in het onderzoek wordt om contactgegevens gevraagd (NAW+Telefoon en/of E-mail). Daarnaast zit er minstens 1 vraag bij waarbij je niet anders kunt dan een interessegebied o.i.d. aangeven. In de algemene voorwaarden staat dat je toestemming geeft om benaderd te worden door partijen met producten of diensten in jouw interessegebied(en). Vervolgens wordt je te pas en te onpas lastiggevallen per telefoon en mail met allerlei aanbiedingen. Dus let goed op waar je aan meedoet.

Antwoorden (2)

Kijk eens bij www.opinionbar.com

Daar kun je reclame en producten beoordelen. Je krijgt er ook nog eens geld voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar eens op deze site:

http://marktonderzoek.startpagina.nl/