Meer gehandicapten aan het werk helpen

Staatssecratris sociale zaken: "Ze zet de komende jaren vooral in op 'verleiden' tijdens proefprojecten, waarbij wordt bekeken hoe zoveel mogelijk werknemers van de sociale werkvoorziening aan een 'gewone' baan geholpen kunnen worden."

En hoe had ze dat in gedachten dan?

Door nog meer werkeloosheid te creeëren misschien?

Bron: nu.nl

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ten eerst scoor je natuurlijk altijd als politici wanneer je zo iets roept. Ze meent er waarschijnlijk niks van.
Verder maakt het niet uit of je gehandicapt bent of niet gewoon de beste man/vrouw voor de job
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoe bedoel je, door nog meer werkloosheid te creeëren? Hebben gehandicapten soms minder recht op werk?

'T aanwezige werk zo eerlijk mogelijk verdelen, is mijn motto.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Starbless;

Als je mensen beoordeelt op wie ze zijn en wat ze kunnen zie ik niet in waarom mensen met een handicap niet voor elke voor hun geschikte baan in aanmerking komen. Een gehandicapte die thuis zit terwijl hij zou kunnen werken is net zo goed duur voor de overheid als iedere andere werkloze.