Stofzuiger miskoop, wat nu te doen?

Ik heb rond 15 december een stofzuiger gekocht, maar door nalatigheid van de woningbouw (er moest nog het een en ander gebeuren) heb ik deze week pas de stofzuiger kunnen gebruiken(testen). De stofzuiger zuigt zeer slecht en geeft na 2 minuten al aan dat hij vol zit! Ook valt de verlengstuk er steeds van af. Echt een flut ding dus!

Kan ik hem nog terug brengen? Want we zijn alweer 2 maanden verder..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

3mndn garantie dus gwn teruggaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een stofzuiger moet langer meegaan dan twee maanden, ook al zou hij al gebruikt zijn. Je moet teruggaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Bovendien zit er een fabrieksgarantie op. En ook al is die garantie verlopen dan heb je nog recht op een deugdelijke stofzuiger.

Teruggaan naar de winkel waar je dit product hebt gekocht en hen de gelegenheid geven dit op te lossen (kostenloze reparatie of vervanging). Ze mogen je NIET doorverwijzen naar de fabrikant. Je hebt een koopovereenkomst met de winkel, dus zij moeten het oplossen.

Kijk voor meer advies op www.consuwijzer.nl.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Ontevredenheid_over_aankoop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als particulier heb je electrice apparaten standaart 2 jaar garantie