Wie is Maurice de Hond?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K
AWM
14 jaar geleden
Een neefje van Loes de Poes.

Het beste antwoord

Maurice de Hond (Amsterdam, 8 oktober 1947) is een Nederlandse opiniepeiler en ondernemer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een opiniepeiler
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maurice de Hond is iemand die meningen peilt en ze daarmee maakt; zo heeft hij (bijna) altijd gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die naar de mening van een ander vraagt. En van alle meningen een samenvatting geeft.
Voor bijvoorbeeld de verkiezingen: "op wie ga jij stemmen". "Waarom dan".

Ik had je al een 'gratis' antwoord gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maurice de Hond is eenex-politicus (PVDA) die al jaren en jaren bekend is vanwege zijn eigen opiniebureau (peil.nl), waarmee hij met name rond verkiezingen vaak wat betere peilingen krijgt dan het gemiddelde onderzoeksbureau.

Verder is meneer De Hond voornamelijk een Bekende Nederlander, wat betekent dat je niet zo veel hoeft te kunnen ,als je maar regelmatig met je knar op teevee komt. Het feit dat jij deze vraag stelt, betekent dat zijn hoogtijdagen inmiddels vermoedelijk wel zijn afgelopen.

Wil je meer weten, dan zou ik zeggen : vraag het hem zelf !