Welke uitgever zou je kunnen benaderen als je een spreuken boekje wilt uitgeven ?

Die overal te koop zou zijn in: boekhandels/winkels enz.

Toegevoegd na 12 minuten:
Wat zou je het beste kunnen vragen aan de uitgever ?

Als je heel goed bent in spreuken te bedenken en je bent al 50 keer, minstens 3 keer per week met je spreuken op de radio geweest.

Wat zou je het beste kunnen mailen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je zou uitgeverij Kluitman kunnen proberen door je manuscript in te sturen, maar je kan ook alles in eigen beheer doen, dan kun je uitgeven via Lulu en dan via het Centraal Boekenhuis het openemen in hen assortiment. Je kan het boek dan ook nog ter recensie insturen naar Biblionet (weet de exacte naam niet mee), deze verzorgen de recensies voor alle Nederlandse bibliotheken en kun je na zo'n 3 maanden een order verwachten van heel veel boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jouw spreuken passen bij de spreuken in bepaalde boekjes bij de boekhandel, kun je gemakkelijk de uitgever vinden waar je de meeste kans hebt: ga naar de boekhandel, bekijk de boekjes, en noteer van welke uitgever ze zijn. Van die uitgever kun je ervan uitgaan dat je spreukenboekje in de portefeuille past.