een goeie uitsmijter voor beschouwing griekse crisis

ik moet mijn beschouwing over de griekse crisis doen, maar weet geen goeie uitsmijter, kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 5 uur:
het is een beschouwing he, dus het moet meningloos zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
5.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat bedoel je met een goede uitsmijter?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebakken ei?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
was al een recept aan het zoeken :)

Het beste antwoord

"Je zou haast zeggen dat de EU de Griekse goden moet verzoeken. Met name Hermes, de god van de handel, het verkeer en de dieven........."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zonder jouw beschouwing te kennen is het natuurlijk moeilijk om hier iets op te antwoorden.
Eindig met een conclusie of met een openvraag
-Griekenland moet echt geholpen worden !!
-Als we Griekenland helpen, is dan het einde niet zoek?.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets met de oude traditie van de grieken het kapot gooien van een bord.
en daar dan iets om heen bouwen en dan als laatste dan dat bord kapot gooien

Toegevoegd na 2 minuten:
want scherven brengen geluk ook in griekenland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk nut heeft de EU als we elkaar niet helpen in moeilijke tijden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Tja, we hadden het kunnen weten."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De val van Icaros, waarvan zijn vleugels van was smelten als hij te dicht bij de zon kwam. Omdat het griekse parallelle economie even groot was als de reeële. En het opsmukken van de europese balans met" foute" data gegevens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat je bij de plaatselijke discotheek navraag kan doen.