Today most of Yonge Street exists as Highway 11.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pwned
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is over te discuscieren. Het is iig geen ononderbroken stuk weg en hij heeft niet overal dezelfde naam. Hij staat iig wel in het Guinness record boek. hangt een beetje van je interpretaties af.
De mensen achter Range Rover hebben overigens bewezen dat je wel degelijk met een auto door het Darian Gap heen kan dus to zoveer de onderbreking... praktisch was het niet maar toch.... :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is een weg, niet een straat. Beter gezegd, deze weg bestaat uit meerdere straten.
Yonge Street, which is listed as a whopping 1,178 miles (1,896 km) in length
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De straat van het Eeuwige Verlangen.

(Loopt parallel aan de Boulevard Of Broken Dreams.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oude Bildtdijk in Friesland is langste bewoonde straat...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Langstraat in Noord-Brabant (tussen Geertruidenberg en 's-Hertogenbosch)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Farstar;

Ik dacht dat het de Boulevard Of Broken Dreams was.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar lastig zo'n lange straat. Even naar de buren, moet je met het vliegtuig.