Omdat het gras altijd groener is bij de buren.
Dus zijn we eigenlijk nooit helemaal tevreden en willen we altijd ietsje meer en blijven we dus altijd dromen houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx :)

Andere antwoorden (12)

Fantasie is niks anders dan de mogelijkheden doornemen. Zonder die kunde, zou je niet kunnen leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* verbeeldingskracht, vermogen om zich in situaties in te leven of verhalen te bedenken.
* fantasie en dagdromen, een verzonnen verhaal, een voorstelling in de eigen gedachten.
* fantasie (muziek), muzikale vorm met een betrekkelijk vrije structuur.
* fantasy, kunstgenre waarin verzonnen werelden en wezens en vaak ook magie een rol spelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
het is maar net in welk vlak je jouw vraag bedoelt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt in de aard van het denken, als je nergens urgents aan het denken bent en eigenlijk helemaal niet hoeft te denken, dan gaat dat denk-apparaat gewoon zijn eigen gang en dat noemen we fantasie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat wij kunnen denken..
We kunnen denken: "wat als..."
Zo kunnen we dingen van te voren al overzien en alvast een oplossing verzinnen. Af en toe dus erg nuttig. Maar vaak ook leuk of spannend. Het ligt er maar net aan wat je fantaseert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat we in beelden kunnen denken de ene wat meer dan de ander het kan ernstig of negatief zijn. De fantasie die ik ervaar als ik voor mij zelf mag spreken heeft met humor te maken. Dat is de reden dat ik snel in komische beelden denk en helemaal in een deuk kan liggen. Ik vind het geweldig dat ik dat heb. En er zijn vast mensen die dat herkennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders waren we computers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fantasies are more than substitutes for unpleasant reality; they are also dress rehearsals, plans. All acts performed in the world begin in the imagination.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@malph123 Graag vertalen please.
Omdat het leuk is om te fantaseren, wat zou ik doen als ik een miljoen heb, wat gebeurt er als mijn zoon ministerpresident wordt, hoeveel punten krijg ik voor dit antwoord, kortom fantasie is leven en het is gratis, niet helemaal onbelangrijk tijdens deze crisis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is een (onderdeel) aspect van ons voorstellingsvermogen.
zonder voorstellingsvermogen gaan we de 'mist' in.
de een heeft het meer dan de ander (talent), de een ontwikkelt het gemakkelijker dan de ander (wil).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fantasy is my friend.. just like my other 183 imaginary friends!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@chmvosse : vertalen please !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fantasie is mijn vriend.. net als mijn 183 andere denkbeeldige vrienden!
Omdat we mensen zijn die boven onszelf uit kunnen denken. En daar ook beslissingen op kunnen nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, anders bestond het woord 'fantasieloos' niet.