hoe ontwikkelt de natuur zich?

volgens Charles Darwin?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom haal je niet 'The origin of species' uit de bib, en leest het precies zo, als Darwin het bedoeld heeft????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is dat,lezen?

Het beste antwoord

Helemaal vanzelf, door middel van natuurlijke selectie en survival of the fittest... Je weet inmiddels wat die termen betekenen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In de hele natuur is er een grote regel, op tijd aanpassen of verdwijnen, of wachten op een mutatie die voordelen geeft ten opzichten van de orginele soort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kort,krachtig en juist!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evolutietheorie

Hier staat het uitgebreid uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de voortplanting komen er soms foutjes in het doorgegeven genetisch materiaal. Dit zorgt voor meestal kleine veranderingen. Als die veranderingen gunstig zijn verandert de soort. Beetje bij beetje kunnen op die manier heel verschillende soorten ontstaan; de ene soort is beter aangepast aan de omstandigheden in het ene deel van de wereld en de andere soort aan het andere deel.