Kan ik mijn vakantie doorverkopen?

Ik heb een vakantie geboekt met mijn ex-vriend. Heb een annuleringsverzekering, maar die telt niet als verkering uit is. Kan ik deze vakantie zomaar aan iemand anders doorverkopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Ja dat kan. Je moet dan de naam van de persoon wijzigen die niet meer mee reist verander deze in je nieuwe reisgenoot je betaald daarvoor wel administratie kosten maar dat is altijd minder als annuleren. Dit kun je regelen via de organisatie waarbij de reis is geboekt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan wel, maar waarschijnlijk moet je een bedrag aan administratiekosten gaan betalen om de namen te veranderen van de reservering. Als je ook nog een reis erbij hebt (vliegreis of busreis bijvoorbeeld) dan moeten ook de namen op deze tickets veranderd worden.