Wat is het mooiste plekje van Nederland?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De Veluwe is een overwegend beboste landstreek in de Nederlandse provincie Gelderland en een voormalig kwartier van het hertogdom Gelre. Kloksgewijs vanaf het stadje Hattem in het noorden wordt het gebied ruwweg begrensd door Apeldoorn, Dieren, Arnhem, Wageningen, Ede, Barneveld en Harderwijk.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veluwe

Tussen Oudewater en Hekendorp, langs de Hollandse IJssel. Mooi fietsen, vooral in mei-juni als de natuur weer groen wordt.

Het plekje waar mijn twee voeten staan of lopen, waar ik zit of waar ik lig. De rest van Nederland is met betrekking tot 'mooi' in zoverre relevant, dat ik er niets aan heb als ik er niet zelf ben.

Dat ligt aan jouw smaak. Hou je van bossen, meren, stranden, bloemen, grasvelden, huizen, winkelcentrum's

West zeeuwsvlaanderen de polder achter het dorp Retrancement. Mooie slingerweggetjes met knotwilgen en mooie dijkjes

Dit hangt van je persoonlijke voorkeur af. Zelf ben ik gek op het stuk wad bij Paesens-Moddergat. Ik vind dit zo'n uniek stuk natuur. Elke keer als ik er kom, ziet het er anders uit, maar altijd weer heel bijzonder!

Rottevalle is heel mooi. Klein dorpje, met onzettend mooi uitzicht op de open vlaktes.

Almere stad is de mooiste plek in Nerderland. Waarom? omdat Almere bijzonder in zijn karakter is.

Rotterdam natuurlijk!!

in elk geval niet Friesland!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100