Wat betekent, de melding: "Let op doorschakeling" Wanneer je iemand mobiel gaat bellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vraag ik me ook vaak af!
Ben benieuwd naar de antwoorden. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo leef jij ook nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig wel!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okeej dan. Waar was je al die tijd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ook benieuwd wat t betekent +1 goeie vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben druk met een nieuwe opleiding vandaar

Antwoorden (3)

Doorschakeling naar je voicemail

Toegevoegd na 4 minuten:
Ooh verkeerd geschreven, het betekent gewoon dat als iemand je op dat moment gaat bellen dan wordt doorgeschakeld naar je voicemail
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik krijg de melding maar ik heb geen voicmail (t-mobile)?
Het betekent gewoon dat je wordt doorgeschakeld, het actieve doorschakeling. Gewoon dat het over gaat dus dat je zo wordt verbonden met diegene. Gewoon een seintje dat je wordt verbonden. Als je goed kijkt zeg diet ''let op actieve doorschakeling''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als een ander jouw wil bellen (terwijl jij belt) wordt hij/zij automatisch doorgeschakeld naar de voicemail. Je kunt dit uitzetten door Wachtfunctie in te schakelen. Dan krijg je ee melding tijdens het bellen als een ander je probeert te bellen.