Natriumchloride

Molecuulformule: NaCl
Andere namen: zout, keukenzout, tafelzout, zeezout, steenzout, haliet

Keukenzout is voor in de keuken bij het koken, tafelzout is voor op de tafel bij het eten.

Er is géén verschil in kruiden of wat dan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Is het zelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets. Hooguit dat tafelzout in een mooiere verpakking zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Niks noppes nada...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is (bijna) geen verschil, behalve de naam dan. Volgens mij is tafelzout ietsje milder dan keukenzout.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, er is wel een verschil. Niet in het zout op zich maar in de structuur. Bij of tijdens het koken gebruik je het groffere keukenzout. Om je opgediende maaltijd op smaak te brengen gebruik je het fijnere tafelzout.
Dus keukenzout is groffer van samenstelling dan tafelzout