Ha, die jemoeder;

Een exact aantal weet ik niet, maar volgens het ECN is alle straatverlichting in Nederland samen goed voor 1,5% van ons totale energieverbruik, misschien geeft dat je een indruk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Stuur een mailtje naar sandersloots@planet.nl of sander.sloots@gmail. Misschien kan die je verder helpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In 1999 waren er 2,6 miljoen lampen in de openbare verlichting aanwezig met een totaal verbruik van 645 GWh
Er zal nu wel wat bijgekomen zijn dus zeg ongeveer 3 miljoen.
Meer info zie bron
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Miljoenen, het is moelijk te schatten. En exacte aantallen geven ze niet vrij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meer dan 9000.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1,2,3,veel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
aantal inwoners en dat delen door 4,75 is aantal lantaarnpalen in Nederland
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
214 ziljoen triljoen biljoen!!!!