Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke planten zijn er in de jungel

ik wil weten welke planten in de jungel zijn want ik doe een werkstuk over de schildpad

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
8.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist niet dat er schilpadden in de jungle rondliepen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In de jungle komen heel veel planten en bomen voor. Alleen al in het amazonegebied bestaan 60.000 verschillende soorten planten (waaronder verschillende soorten orchideeën en bromelia's).

Daarnaast zijn er meer dan 200 verschillende boomsoorten te vinden. De bekendste hiervan zijn de Palmgember, bananenboom en de vijgenboom.

Ik zou je dus aanraden een werkstuk te maken over de zeeschildpad, dan kom je minder planten tegen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar alderbarstend veel water!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waterplanten:-)
Dat is veel te veel om hier even op te noemen. Alles tussen lianen, varens, bromelia;s, ficussen. Neem een willekeurige kamerplant en de kans is 99% dat ze uit of tropisch regenwoud, dnwel savanna klimaten komen.

http://www.google.com/images?hl=en&q=jungle planten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je aanraden het woord jungle goed te gaan spellen en dan kun je zelf heel effectief googlen.

Dan vind je o.a. spreekbeurten over de jungle:
http://www.spreekbeurten.info/jungle.html

Of andere informatie waar je wat aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is nog wel de beste tip, zelf googelen. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een boek is wellicht ook een idee ?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding