wat is nou echt de stomste vraag die is gesteld op goeievraag.nl?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Het beste antwoord

De vragen die heel makkelijk op te zoeken zijn op google/wikipedia irriteren mij soms wel een beetje.
Maar dat is dan niet dom, want vragen kunnen nooit dom zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sluit m maar snel ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hihi, dacht ik ook direct aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en dit antwoord is het meest voorspelbare, jammer dat je er geen punten voor krijg.
Toch ben ik van mening dat domme vragen niet bestaan, er van uitgaand dat de steller uit is op kennisvermeerdering in welke vorm dan ook. Stomme antwoorden, daarentegen, zijn talrijker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Genoeg, maar die zijn allemaal al verwijderd door de mods.

Persoonlijk heb ik een keer de vraag gesteld wat de mensen op nummer 23 voor zender hadden op de tv. En of ze er regelmatig naar keken. Deze was binnen een paar seconde verwijderd. Vond hem zelf wel leuk maar het was niet de meest inteligente vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
deze was kennelijk te dom volgens de heilige Geschriften van de moderators:
wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik wil m'n 10 punten voor die vraag want ik wist het goeie antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha, klopt, ik heb het gezien, maar die punten zijn niet meer aan mij om te geven. Anne heeft ze afgepakt. En op de koop toe mij 5 strafpunten gegeven en naar mijn 3 punten van de vraag kan ik ook fluiten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahaha jullie zijn hilaaaaaaaaries en Mufasa!! je jat mn moppen!! ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"wat is het verschil tussen een dood vogeltje?"
??
Ik begrijp die vraag niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Z'n ene pootje is even lang!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is het verschil tussen de Domtoren?
Hoe hoger, deste bim-bam! Wat is het verschil tussen een pen en een potlood?
Een pen schrijft, en een potlood wel! Waarom is een haas?
Omdat achter een boom!
Dit was ook echt zo'n stomme vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/moeten-nederland-restaurants-oudhollandse-groentes.4351
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Motivatie, graag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een antwoord als deze was al voorspeld
Tv-programma's die over tv-programma's gaan zijn niet boeiend.
Radioprogramma's die gevuld worden met nieuws over radioprogramma's.
Zo ook journalisten die journalisten interviewen.
Schrijvers die over schrijvers of het schrijven schrijven: navelstaarderij.
Wat mij betreft beantwoordt deze vraag zichzelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar hier soms thuis de tenen lichtjes van krommen zijn vragen waar het antwoord al in verwerkt zit ("Ik heb mijn laptop in bad laten vallen en nu is hij kapot, hoe komt dit?") of vragen die helemaal geen vraag zijn maar bijvoorbeeld louter een mededeling, stelling of mening weergeven waar dan vervolgens doodleuk een vraagteken achter wordt gezet ("Wij hebben thuis twee katten en de jongste eet veel minder dan de oudste?").

Vind het niveau van de vragen en dat van de antwoorden overigens door de bank genomen alleszins redelijk en duidelijk stijgende bovendien.