Weet iemand hoe groot een vlinder is?

We zijn op school bezig met een informatieboekje over een dier te maken. Ik heb de vlinder gekozen. Maar eerst moeten we de dieren pluizer invullen. Nu moet ik de vraag invullen: hoe groot is de vlinder? het mannetje en het vrouwtje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt zoveel verschillende soorten vlinders......
De grootste heeft bijv een vleugel breedte van 30 cm en je ziet hier vlinders vliegen met 5 cm breedte dus ja,......

Het beste antwoord

om wat voor een vlinder gaat het. Mijn vriend heeft zelf een verzameling van 500 verschillende vlinders. Deze varieren van een doorsnede van 2 centimeter tot wel 15 centimeter. Ik adviseer eerst een soort en ras vlinder uit te zoeken en daar informatie over te vragen.