Hoe komen we nog van een stuk of tien 17" CRT's af? Geen persoon of instelling wil ze meer hebben. (Ze werken nog prima.)

Gratisoptehalen.nl, marktplaats, een stichting die PC's klaarmaakt voor mensen met een uitkering, etc: allemaal al geprobeerd. Niemand wil 't hebben.
Is stort nog de enige mogelijkheid? Alhoewel ze meer stroom nemen dan een TFT, toch een beetje 't idee dat 't zonde is ze te storten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is dat ik geen vervoer heb en ik aanneem dat je niet in het noorden van het land zit, anders wist ik er nog wel een bestemming voor. Gepost op: donderdag 09-04-2009 05:07:58

Ik sprak vandaag nog iemand die een internet-cafe project in Albanie steunt. Wellicht dat die er interesse in heeft?

Bronnen:
http://www.to-peno.nl/maatschappelijk-betr...

Gewoon recyclen is de beste manier, vaak zijn er op het overslag station van de gemeente nog wel mensen die er eentje voor kinderen ophaald.

Ooit komt er wel een muzeeum waar ze deze dingen graag willen hebben. Maar hier nu iemand vinden, lijkt me erg moeilijk. Het is gedateerd, achterhaalden te traag enz. De mens is zo hebberig geworden , dat ze alleen nog het nieuwste willen hebben anders hoeft het niet meer. Eigenlijk een zeer droevige ontwikkeling , maar gaat dat ook niet zo met kleding, meubels, televisie's enz. Jammer, jammer.We zitten tot onze strot in de weggooimaatschappij, goed voor onze economie zeggen , maar slecht voor ons moraal.

Hang een briefje op bij de supermarkt in je eigen buurt. Zo ben ik ook van m'n crt monitor afgekomen. Iemand bij mij uit de buurt geeft cursussen Linux en die was er heel blij mee.

Probeer eens bij de academie voor beeldende kunst, of een 'knutselgroep in het buurthuis'. Met een beetje fantasie kunnen ze er een kunstwerk van maken met thema: beeld op de wegwerpmaatschappij.

Breng ze naar het grofvuil, of dump ze...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100