Hoe komen we nog van een stuk of tien 17" CRT's af? Geen persoon of instelling wil ze meer hebben. (Ze werken nog prima.)

Gratisoptehalen.nl, marktplaats, een stichting die PC's klaarmaakt voor mensen met een uitkering, etc: allemaal al geprobeerd. Niemand wil 't hebben.
Is stort nog de enige mogelijkheid? Alhoewel ze meer stroom nemen dan een TFT, toch een beetje 't idee dat 't zonde is ze te storten.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het is dat ik geen vervoer heb en ik aanneem dat je niet in het noorden van het land zit, anders wist ik er nog wel een bestemming voor.

Gepost op: donderdag 09-04-2009 05:07:58
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik stuur je even een pb

Andere antwoorden (6)

Ik sprak vandaag nog iemand die een internet-cafe project in Albanie steunt. Wellicht dat die er interesse in heeft?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat de vervoerskosten van die grote bakken veel te groot zullen zijn :).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt er een beetje vanaf. Soms kunnen dit soort projecten meeliften met transport, en kunnen ze in een hoekje van een halfvolle vrachtwagen mee. In het vliegtuig meenemen is inderdaad tamelijk kansloos. Je zou ze een mailtje kunnen sturen. Als ze ze willen hebben, ben jij er vanaf met een goed gevoel, zo niet, bummer...
Gewoon recyclen is de beste manier, vaak zijn er op het overslag station van de gemeente nog wel mensen die er eentje voor kinderen ophaald.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben eens op zo'n 'overslag'station geweest - alle PC's en monitoren en printers en andere hardware werd gewoon in één grote container geflikkerd ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
worden bij ons nog keurig opgestapeld.
Ooit komt er wel een muzeeum waar ze deze dingen graag willen hebben. Maar hier nu iemand vinden, lijkt me erg moeilijk. Het is gedateerd, achterhaalden te traag enz. De mens is zo hebberig geworden , dat ze alleen nog het nieuwste willen hebben anders hoeft het niet meer. Eigenlijk een zeer droevige ontwikkeling , maar gaat dat ook niet zo met kleding, meubels, televisie's enz. Jammer, jammer.We zitten tot onze strot in de weggooimaatschappij, goed voor onze economie zeggen , maar slecht voor ons moraal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hang een briefje op bij de supermarkt in je eigen buurt.
Zo ben ik ook van m'n crt monitor afgekomen. Iemand bij mij uit de buurt geeft cursussen Linux en die was er heel blij mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan ze ook laten ophalen door een kringloopwinkel, weggeefwinkel of een pc dump winkel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De kringloopwinkel wil ze ook niet (teveel aanbod van dat spul... lol.). Een weggeefwinkel of PC dump winkel is er niet in de wijde omtrek (voor zover ik weet).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar dat briefje in de supermarkt is nog wel een poging waard, thx. (Ik geloof trouwens wel dat ik dat ook al een keer had geprobeerd, een tijd terug...)
Probeer eens bij de academie voor beeldende kunst, of een 'knutselgroep in het buurthuis'.

Met een beetje fantasie kunnen ze er een kunstwerk van maken met thema: beeld op de wegwerpmaatschappij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Breng ze naar het grofvuil, of dump ze...