De linker kieuw van vis is soms dicht wat is dit?

Ik heb voor de 2e keer geconstateerd dat mijn vis zijn linker kieuw dicht is, en het met moeite open krijgt, is er iets aan de hand?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je de linker kieuw van de vis hebt vergeleken met de rechter? Als de vis verder gewoon levendig is, kan er niets mis zijn met het beest. Waarschijnlijk is er iets fout gegroeid bij het groot worden van je vis. Het kan zijn dat de vis hier last van ondervindt, maar wat wil je eraan doen? Het proberen te helpen kan eigenlijk alleen meer schade toebrengen.

Mijn advies: Laat het gewoon rusten en kijk af en toe weer even. Je moet er vooral niets aan proberen te doen want dat kan het alleen maar erger maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kieuw wormen?