Wordt er minder, meer of evenveel gestemd nadat er geen punten meer worden gegeven voor het geven van duimpjes?

Vervolgvraag: hoe staat het met het verloop in actief gebruik van de site?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk dat er wel minder gestemd gaat worden. Ik denk dat de duipjes nu ook serieuser genomen kunnen worden. er waren members die zomaar wat met duimpjes gimgen gooien om maar aan die punten te komen. Nu worden er alleen maar duimpjes gegeven als iemand de vraag en het antwoord goed gelezen heeft. Mvg Ikkuh

Je zult dat zelf ook wel bemerkt hebben neem ik aan,sinds er geen punten meer te krijgen zijn voor duimpjes drukken,is dit ergelijke gedoe afgenomen,en wordt nu hoofdzakelijk voor serieuze waardering/afwijzende doeleinden gebruikt. Alleen valt het aantal echt actieve users mij tegen,gezien het aantal nieuwe members die zich iedere dag melden(naar mijn inzicht een tiental per dag )maar de echte actievelingen zijn er niet meer dan 20. Een vermelding van het aantal members onder aan de site zou wel interessant zijn. Groeten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100