Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt er minder, meer of evenveel gestemd nadat er geen punten meer worden gegeven voor het geven van duimpjes?

Vervolgvraag: hoe staat het met het verloop in actief gebruik van de site?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat er wel minder gestemd gaat worden. Ik denk dat de duipjes nu ook serieuser genomen kunnen worden. er waren members die zomaar wat met duimpjes gimgen gooien om maar aan die punten te komen.
Nu worden er alleen maar duimpjes gegeven als iemand de vraag en het antwoord goed gelezen heeft.

Mvg Ikkuh
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb het idee dat er minder wordt gestemd. Maar naar mijn idee wordt er wel beter gestemd. Er wordt niet meer gestemd om punten te krijgen maar op de merites van het antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben het eens met de voorgaande antwoorden: er wordt minder gestemd, maar er wordt ook minder negatief gestemd. Ik heb het idee dat, als iemand je antwoord positief beoordeelt, dat ook echt gemeend is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoera, weer sneller dan de GV-master :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Was grapje hoor!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zon, terras: klinkt afschuwelijk!
Je zult dat zelf ook wel bemerkt hebben neem ik aan,sinds er geen punten meer te krijgen zijn voor duimpjes drukken,is dit ergelijke gedoe afgenomen,en wordt nu hoofdzakelijk voor serieuze waardering/afwijzende doeleinden gebruikt.
Alleen valt het aantal echt actieve users mij tegen,gezien het aantal nieuwe members die zich iedere dag melden(naar mijn inzicht een tiental per dag )maar de echte actievelingen zijn er niet meer dan 20.

Een vermelding van het aantal members onder aan de site zou wel interessant zijn.

Groeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over het actief gebruik van de site: er wordt naar mijn mening niet meer/minder antwoord gegeven sinds je alleen daarmee punten kunt verdienen. Wel worden er nog steeds weinig vragen gesteld, vind ik. Maar een goede vraag stellen is ook moeilijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Véél minder. Dat is overduidelijk.
Punten worden beter ‘verspreid’. Uiteindelijk gaat er een beter ‘beeld’ komen van de beantwoorder of ie nu wel of niet juist beantwoord of niet. Alles vlakt uit nu…

Ik vind trouwens ook dat er een overzicht zou moeten gegeven worden van de TOP wat betreft ‘JUIST BEANTWOORD percentage’.Ik zou dit de belangrijkste lijst vinden ipv het totale punten aantal.
Is maar een idee, maar het gaat hier toch over het juist beantwoorden en niet over de kwantitatieve beantwoording ?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goed idee, houden we in gedachten!
Let ik niet zo op,maar ik zie nog steeds neg. d. zonder een goede verklarig, daar ging het toch eigenlijk om? Het zijn er wel veel minder denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding