Is er een nederlands bedrijf wat zich met spionage bezig houdt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Bedrijf?

Wel een overheidsorgaan, de MIVD: Militaire Inlichtingen en VeiligheidsDienst

Bovendien heb je bedrijven die zich bezighouden met bedrijfsspionage, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het eigenlijk wel. Als klein landje dat bijv. bagger- en bergingswerkzaamheden uitvoert in de hele wereld, zou je wel stom zijn als je daar geen inlichtingen probeert uit te halen. Maar dat zal natuurlijk niemand publiekelijk bevestigen...
14 jaar geleden
ja, mijn buurman, zit de hele dag met een verrekijker alle voorbijgangers te begluren......spionage als je het mij vraagt..........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spyshop in amsterdam.