zaterdag hebben wij een boerenovertrek en we zoeken nog wat leuke opdrachten. waar we iemand een beetje mee voor paal kunnen zetten. Iemand iedeeën?

Toegevoegd na 38 minuten:
Hallo Allemaal. Een boerenovertrek is het overtrekken van het ouderlijk huis naar de nieuwe woning. Het betreft een vrijgezel deze keer. We doen een kroegentocht met spellen en we zoeken nog leuke spellen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat vraag ik mij ook af Loenie..ik dacht gelijk een dekbedhoes??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahha ik zat aan een hoeslaken te denken ....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb ff gegoogled....het is een soort feest als mensen gaan samenwonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok wat goed van je muts ,ok dan gaan we wat verzinnen voor het nieuwe paar.
Een opdracht zou kunnen zijn zoek je meubels terug hahhaa ,alle meubels uit het huis halen en her en der vertoppen in de omgeving hahaa

Antwoorden (2)

Als ze s,nachts slapen rol dan het hele huis in zwart landbouwplastic,zodat alle ramen bedekt zijn.
En zet alle klokken een paar uur terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zie het voor me......haha+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk,als je midden in een huizenblok woont.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of de 4e verdieping van een flat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan gaat het verhaal niet op, of je moet met een spuitbusje zwarte verf gaan werken.
Maar dan is het geen geintje meer.
Trek witte plastic overalls aan en rubberlaarzen. Mondkapjes voor en bakken vloeistof op de grond. Zeg dan dat je van de Algemene Inspectiedienst van het ministerie van Landbouw bent en dat de hele boerderij geruimd moet worden. Als de paniek toeslaat doe je je capuchon af en roepje "hahaha...gefopt!"