gevoel dat je geen zwaartekracht meer hebt.

was net met vriendinnetjes in de stad winkelen en voelde me beetje raar het was net als of je op lucht loopt hele lichaam werd licht en net alsof je geen zwaartekracht meer in je hebt en je de lucht in vliegt
ik wilde weten wat dat graag is als iemand dat weet want vind het eng.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb je ook als je te snel opsta ,dan word je een beetje dizzy.
met dit warme weer moet je zorgen dat je genoeg drinkt en dat je ,als het mogelijk is,je hoofd tegen de zon beschermt want volgens mij werd je bijna bevangen door de hitte .
Cryofiel
13 jaar geleden
Inderdaad, genoeg drinken. En niet te vergeten: genoeg *eten*! Je hebt suiker/koolhydraten nodig. Is het te lang geleden dat je die hebt gegeten, dan krijg je ook precies dit soort verschijnselen. Eén stapje verder en je valt zomaar flauw. Dat is een vriendin van mij onlangs overkomen, voor de zoveelste keer. Ik houd haar nu wat extra in de gaten, want dit zou een eerste gevolg van anorexia kunnen zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Cryofiel, ik viel als puber ook erg veel flauw, dit had met mijn te lage bloeddruk te maken en helemaal niets met slecht eten/drinken laat staan anorexia.
Jij kent jou vriendin, vandaar dat je misschien aan anorexia denkt, maar dat kan je niet voor alle flauw vallende meisjes zeggen.
Cryofiel
13 jaar geleden
Heb je helemaal gelijk in, en daarom zeg ik het ook niet voor alle flauwvallende meisjes. Ik ben echter wel alerter geworden op flauwvallen bij een uiterst mager persoon, als mogelijke aanwijzing voor hongeren. Daarom wilde ik het toch even noemen. Als dit op danisha van toepassing is, zal ze er hopelijk van schrikken. Als dit niet op danisha van toepassing is, zal ze dat dondersgoed weten, en is er dus niets aan de hand.

Antwoorden (4)

Misschien werd je gewoon wat duizelig of licht in je hoofd door de wartme. Wanneer je dit ook hebt wanneer het niet zo abnormaal warm is als de afgelopen weken, zou ik even een bezoekje brengen aan de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt alsof je verliefd bent..

De andere optie is dat je op het punt stond flauw te vallen. Als het meer fysiek is dan geestelijk zou ik even water dirnken en uit de zon blijven. Houdt het aan => Huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het komt door de warmte als het weer gebeurt of even een sinasje drinken of wat suiker water wil ook wel eens helpen
en je kan ook eau de cologne doekjes halen bij de hema die even lekker tegen je hoofd leggen dat verfrist ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een tijdje niet gegeten en daardoor een lage bloedsuikerspiegel. Dan kun je je ook zo voelen.