Wat is dit ijzeren voorwerp?

Ik heb dit opgegraven in het zwarte woud in Duitsland.
Weet iemand wat het is ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even voor mijn idee van de grote; is dat een 30x30 tegel waar het op ligt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een 30x30 tegel ja.
Maar ik denk zelf ook dat het een mof is.
Dat dacht mijn oom namelijk ook
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wow dat jullie dat weten. ik dacht aan een frontje van een oude deurbel.

Antwoorden (1)

Dat is een mof hier in worden verbindingen gelegd voor meeastal elektra kabels waarna deze wordt dicht geschroef en dicht gegoten met een soort hars.
ronron1212
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Lol heeft de vraagsteller een mof opgegraven in Duitsland ;-)
ronron1212
10 jaar geleden
Vond hem ook wel aardig maar ja het is een mof.