waarom stellen we goeie vragen

Waarom stel jij een goeie vraag?

Voor de gezelligheid, de verschillen reacties, gemakszucht?

Omdat je nog zoveel vragen heb of denkt de antwoord te weten of....

Toegevoegd na 1 minuut:
We hebben namelijk wikipedia en google waar je snel een antwoord kan vinden..

Toegevoegd na 13 minuten:
de reden waarom ik hier ben is voor de interesse naar de mening van een ander.

Heb zelf snel vaak ook een mening of visie en kan ik hier een hoop kwijt..

Mijn leven bestaat uit eindeloze vragen en antwoorden.. Ben daarom heel blij met deze goeie vraag...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik stel een vraag omdat ik daar een antwoord op wil weten. En door meerdere mensen er over na te laten denken wordt het probleem vanuit verschillende invalshoeken belicht en dat geeft soms verrassende inzichten en kan je helpen om anders over de dingen na te gaan denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat het in me opborrelt.
Soms mij iets al langer bezig houdt.
Soms om mijn mening te toetsen met een ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wikipedia is ook gewoon samengesteld door gebruikers, en Google levert ook weleens ongewenste resultaten op. Niet iedereen heeft de tijd om daartussen te zoeken.

Waarom stel je goeie vragen? Omdat de kunde van het googlen van gebruikers in combinatie met wat levenswijsheid vaak hele leuke, mooie en ook goede antwoorden kan opleveren, of discussies op gang kan brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de maker van de site al vermoedde, dat er vraag naar is, goeievraag naar is...
En daarom bloeit deze site toch heel goed...

En waarom stellen we goeievragen omdat je goeieantwoorden willen... En vaak zijn die wikiwiki of google antwoorden niet goed... Vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik merk wel dat ik word aangestoken door de vragen die hier gesteld worden. Sommige vragen roepen bij mij weer vragen op, die ik dan hier stel.

De meete feitelijke antwoorden kun je wel opzoeken, maar soms is het prettig om de mening van een ander te horen (lezen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik met een vraag zit, waar ik de eerst zes, zeven googlesites geen bevredigend antwoord op kan vinden, gooi ik hem in de groep. Wellicht is er iemand online die me dan kan helpen of verwijzen.
jc54
14 jaar geleden
we stellen hier goeie vragen om de mening van andere mensen te lezen